Bednar SWIFTERDISC octombrie 2021    reclama youtube lumeasatuluitv
update 21 Oct 2021

Vetro Solutions țintește afaceri cu 15% mai mari în 2021

  • Vaccinurile, antibioticele și suplimentele pentru animale de companie, cele mai cerute produse în 2020.
  • Compania continuă dezvoltarea echipei de specialiști.

Vetro Solutions, companie românească specializată în distribuția de medicamente și servicii medicale veterinare, țintește în 2021 o creștere cu 15% a cifrei de afaceri, generată în principal de segmentul produselor destinate animalelor de companie. În 2020, evoluția businessului a fost influențată semnificativ de cererea tot mai mare de produse dedicate animalelor de companie, tendință care se menține și în acest an, pe fondul pandemiei. Din datele Federației Europene a Producătorilor de Petfood (FEDIAF), în 2019, în România, 46% dintre gospodării aveau cel puțin un câine iar 47% o pisică.

”Pentru 2021, ne propunem o creștere cu 15% a cifrei de afaceri, cu un focus deosebit pe segmentul animalelor de companie. Este clar că atât în Europa cât și în România numărul animalelor de companie este în creștere, ritm accelerat anul trecut și de pandemie. Pe de altă parte, în România crește gradul de conștientizare a nevoilor prietenilor necuvântători - sunt asimilați familiei și li se oferă mai multă grijă, o hrană mai bună, consult de specialitate la medicul veterinar, suplimente etc. Credem că și în 2021 se va menține tendința de creștere manifestată în ultimii ani”, a declarat Dumitru Fodor, fondatorul companiei Vetro Solutions.

Anul trecut, veniturile companiei au fost influențate semnificativ de vânzările de medicamente, hrană și suplimente pentru animale de companie, cele mai vândute produse către cabinete și farmacii veterinare fiind antiparazitarele interne și externe, suplimentele nutriționale - cu precădere cele osteoarticulare, vaccinurile, antibioticele și hrana.

Vetro Solutions, care și-a asumat rolul vector de schimbare al pieței veterinare din România, este preocupat de dezvoltarea continuă a portofoliului de produse astfel că, începând din acest an, a adăugat în lista partenerilor ICF – lider european în piața produselor din aria dermatologiei veterinare și producătorul de suplimente WePharm. Compania comercializează peste 3.500 de produse destinate animalelor de companie și de rentă și oferă servicii și consultanță medicilor veterinari, deservind peste 1.900 de clienți unici.

În acest an, compania continuă investițiile asumate și dezvoltă echipa, pentru consolidarea cotei de piață. Vetro ia în calcul pentru 2021 creșterea cu 25% a numărului de specialiști pentru a asigura funcționarea optimă a tuturor liniilor de business ale companiei. Anul pandemic 2020 a demonstrat, totodată, și necesitatea digitalizării serviciilor din zona veterinară, de aceea procesul început de Vetro în 2020 va continua și în acest an.

”Este un an al consolidării, în care ne concentrăm pe crearea brandului noii unități de producție sub umbrela căruia vom lansa medicamentele proprii dar și pe discuții cu parteneri, pentru fabricarea de medicamente ale altor mărci. Pandemia a evidențiat beneficiile digitalizării de aceea, 2021 va însemna consolidare și în această direcție și continuarea profesionalizării în domeniul medicinei veterinare. Vom continua investițiile începute într-o serie de proiecte precum Digitail – software veterinar, Vet Business Academy – o platformă educațională, precum și în proiectul #EduVetro. Investim și în educația proprietarilor de animale, privind sănătatea companionilor lor, prin platforma Cauta.vet, unde aceștia găsesc informație verificată oferită direct de către medicul veterinar”, a explicat fondatorul companiei. 

Pe fondul restricțiilor și al distanțării sociale impuse de pandemie, pentru a asigura o comunicare continuă cu medicii veterinari, anul trecut, compania a creat un program online de informare pentru medicii veterinari și a lansat #EduVetro - o serie de webinarii gratuite, organizate o dată la două săptămâni, susținute de medici specialiști, practicieni experimentați ai medicinei veterinare. 

”Programul susținut integral de Vetro Solutions a culminat în noiembrie 2020 cu Congresul online #EduVetro care a atras, pe parcursul celor 9 zile de discuții, 19 speakeri români și internaționali, specialiști cu reputație în medicina veterinară și peste 8.000 de participanți online. Audiența evenimentului online ne-a arătat nevoia comunității de a fi la curent cu noutățile și schimbările din domeniu, astfel că vom continua proiectul și în 2021”, a adăugat Coca Cașcaval, Director General Vetro Solutions.

Despre Vetro Solutions:

Prin punerea în funcțiune a liniei de producție de la Iași, compania va deveni, în 2021, al patrulea producător de medicamente generice pentru uz veterinar din România. Vetro țintește dublarea veniturilor în următorii zece ani și are ca obiectiv să devină prima opțiune în preferințele medicilor veterinari, ca urmare a investițiilor pe care le va finaliza și a consolidării strategiei de business.

Articole înrudite