reclama youtube lumeasatuluitv

Produse organice 100% de la Viorica Cosmetics

În rutina zilnică, o femeie nu trebuie să neglijeze îngrijirea pielii. Pentru a avea o piele cât mai sănătoasă și luminoasă, specialiștii în dermatologie recomandă atât tratamentele naturiste cât și cosmetice. Printre producătorii de produse de îngrijire de succes se numără Viorica Cosmetic, cel mai mare producător de cosmetice și parfumerie din Republica Moldova.

Ingredientele produselor cosmetice

Secretul succesului Viorica Cosmetics sunt uleiurile esențiale, echipa Viorica Cosmetics declarând: „Avem propria fermă ecologică în care creștem varietăți deosebite de plante pure în conformitate cu un sistem special în care nu se folosesc chimicale. În anul 2020, ecoplantația VIOPARK a primit confirmarea oficială că procesul și condițiile de cultivare a culturilor corespund prevederilor Regulamentului de producție organică. Peste 35 de varietăți de ierburi, arbuști și pomi fructiferi cultivați pe teritoriul VIOPARK au primit certificatul organic.“

Piața de desfacere

La ora actuală, Viorica Cosmetics este unul dintre principalii exportatori de produse cosmetice din Republica Moldova, având piețe de desfacere în mai multe țări din Europa:  România, Germania, Elveția, Grecia, Italia ș.a., CSI – Ucraina, Uzbekistan, Rusia și SUA, Senegal. De asemenea, cosmeticile Viorica au un succes semnificativ pe piața din România, produsele fiind distribuite în toate supermarket-urile din țară, iar din anul 2019 are magazinele proprii la Iași și București.

Produsele cosmetice

Gamele produselor Viorica Cosmetics sunt adresate atât femeilor cât și bărbaților. Prin urmare, se oferă o varietate de categorii de produse pentru ten, corp, păr, parfumerie, de exemplu: cremă de corp, loțiune tonică, lapte de corp, îngrijire mâini și altele. Produsele sunt 100% de origine vegetală și ingrediente sintetice 100% sigure. Daniela Gligor, Social Media Marketing Manager Viorica Cosmetics, ne-a declarat: „Ne deosebim pe piața concurențială prin faptul că utilizăm uleiuri naturale și extracte vegetale ecologice, vitamine vegetale sau identic vegetale, precum și ingrediente vegetale elaborate prin aplicarea tehnologiilor avansate. Am renunțat în mod benevol la peste 1.900 de ingrediente dăunătoare interzise în Uniunea Europeană în producerea de cosmetice. Dintotdeauna am susținut frumusețea naturală în rândul femeilor și continuăm să o facem și astăzi. Misiunea noastră este de a demonstra că un produs de îngrijire a pielii, care este nu doar natural, dar și de o eficiență maximă, este absolut posibil și accesibil.“

Totodată, echipa Viorica Cosmetics susține că produsele de îngrijire sunt accesibile tuturor, acestea având un raport avantajos calitate/preț. Astfel, prețul produselor variază de la 10 lei până la aproximativ 200 de lei.

Planuri strategice

Deoarece compania Viorica a înregistrat în anul 2018 – 2019 o creștere de 30% în rândul consumatorilor și și-a propus un nou concept de promovare și inovare pentru clienții fideli. Pentru anul 2020 a fost lansat rebrandingul ce ține de imagine, dar și de gamele de produse prin îmbunătățirea formulelor cosmetice. Daniela Glicor a precizat: „Obiectivul plantației ecologice este cultivarea plantelor eco-pure în conformitate cu principiile permaculturii. În primăvara anului 2020, cea mai mare companie producătoare de cosmetice și parfumerie, Viorica Cosmetic, a fost marcată de un proces complex de rebranding în materie de imagine. Astăzi, Viorica este o companie modernă, care produce cosmetice curate și inofensive bazate pe materii prime de origine vegetală, renunțând complet la utilizarea componentelor potențial dăunătoare.“

Muzeul Frumuseții

De asemenea, Viorica Cosmetics deține o atracție turistică, Muzeul Frumuseții. Acesta este localizat în R. Moldova, Chișinău, și oferă oportunitatea consumatorilor să-și testeze abilitățile în fabricarea cosmeticelor făcute manual la muzeu dar și subtilitățile artei de a distinge diferite parfumuri și arome. Și, nu în cele din urmă, Muzeul Frumuseții oferă o expoziție cu mostre de produse lansate în diferite perioade de activitate a fabricii Viorica. Acestea sunt veritabile file de istorie și expun portrete ale personalităților care au avut un impact semnificativ asupra dezvoltării industriei de parfumerie și cosmetică din Moldova, echipamente și dispozitive de epocă, ce au fost utilizate în procesul de producție încă de la înființarea companiei în 1989.


Ingrediente periculoase

Fiecare dintre noi trebuie să țină cont că utilizarea produselor cosmetice într-o cantitate mare și o rutină incorectă pot provoca iritații a pielii. De aceea, ingredientele produselor trebuie să conțină cât mai multe esențe naturale. Iar, conform specialiștilor, ingredientele sintetice pe care trebuie să le evităm sunt coloranți sintetici ce pot avea efecte cancerigene. De asemenea, printre ingredientele dăunătoare se numără parabenii și triclosanul, triclocarbanul ce pot avea un impact negativ asupra funcției tirodiene și pot dezvolta bacterii rezistene la antibiotice.


Liliana POSTICA