10 ani de performanță cu Timac Agro România

10 ani de activitate sărbătorește compania Timac Agro România la finele lui 2016. Cu acest prilej, reprezentanții firmei au realizat un rezumat al performanțelor și au prezentat obiectivele pentru următorii 10 ani. Mai mult decât atât, în acest an compania a organizat și un program special de fidelizare la care au participat fermierii ce au achiziționat produse din portofoliul Timac, iar marele premiu a constat într-un autoturism de teren Toyota Hilux.
1 din 5 fermieri români folosește produse Timac
Specializată în nutriție vegetală, Timac Agro România face parte din grupul Roullier – o companie din Franța care activează în 46 de țări pe segmentul de nutriție a plantelor, a animalelor și a oamenilor. 2006 a fost anul în care grupul francez a pus bazele companiei în România pornind cu o echipă de doar 10 oameni. În timp, echipa s-a dezvoltat, numărul de clienți a crescut, și, pe lângă produsele dedicate sectorului vegetal, Timac a ajuns să pună la dispoziție și soluții pentru producție animală.
Realizând o sinteză a activității întregii echipe, domnul Adrian Drăgan, directorul general al Timac Agro România, a punctat faptul că realizările companiei constau în creșterea numărului de clienți, specializarea angajaților și a agriculturii din țara noastră. „Pe parcursul celor 10 ani de activitate în România am dobândit mai multe motive de bucurie. Unul dintre ele este faptul că, dintre mari fermierii, cei care dețin peste 5.000 ha, jumătate au cumpărat și produse de la noi. Colaborăm anual cu 2.100 de clienți, iar statisticile arată faptul că unul din 5 fermieri din România cumpără cel puțin un produs Timac. Un alt motiv de mândrie al companiei este echipa. În 2006 am fost 10 persoane, iar astăzi suntem 125 de membri în România și ni se alătură alți 10 colegi din Republica Moldova“, a precizat Adrian Drăgan.
Deviza sub care compania își desfășoară activitatea este profitabilitatea din fermă. „Bineînțeles că preocuparea noastră esențială are în centrul tuturor coordonatelor profitabilitatea fermelor. Pentru a monitoriza evoluțiile fermierilor care achiziționează de la noi, am colaborat cu o firmă externă care i-a contactat pentru a realiza o statistică. Ceea ce au remarcat este faptul că profitul celor care lucrează cu Timac Agro România este cu 35% mai mare față de cel al fermelor în care nu se aplică produsele noastre. Acest procent se înregistrează atunci când anul agricol a fost unul productiv și toți devenim peste noapte buni agricultori, însă ceea ce trebuie menționat este că într-un an mai dificil profitul colaboratorilor noștri este și cu 50% mai mare. Aceste date pot surprinde la prima vedere, dar evidențiază calitatea produselor noastre“, a mai adăugat Adrian Drăgan.
Obiective pentru următorii 10 ani
Obiectivele pe care și le propun reprezentații companiei pentru următorii 10 ani de activitate au un numitor comun: numărul 1. „Noi, Timac Agro România, avem ambiția să devenim numărul 1 în preferințele clienților și numărul 1 în preferințele angajaților. Dacă realizăm aceste două lucruri, atunci rezultă și cel de al 3-lea obiectiv propus: dublarea cifrei de afaceri până în 2020“, a conchis directorul general al companiei Timac Agro România.
„Descoperă puterea Biostimulatorilor, descoperă puterea 4x4!“
Cu prilejul aniversării primilor 10 ani de activitate în agricultura românească, Timac a organizat o campanie de marketing care a făcut înconjurul fermelor din România și s-a desfășurat în perioada 1 februarie - 30 mai 2016. Extragerea a avut loc la jumătatea lunii noiembrie. Câștigătorii sunt:
Locul I, Toyota Hilux Gheorghiu – Ana, Dumești, Iași
Locul II, ATV–Ionuț Minciunescu – Ploiești, județul Prahova
Locul III, drona Walkera – Dumitru Galai, județul Bacău
Loredana Larissa SOFRON
- Articol precedent: Plăți de la APIA
- Articolul următor: Un nou Centru de Excelență pentru bune practici agricole