Imprimă această pagină
Actualitate 11 Iunie 2021, 18:40

LIDEA - UN NOU BRAND PE PIAȚA DE SEMINȚE

Scris de

În urma fuziunii între Euralis Semence și Caussade Semences Group a fost creat și lansat noul brand - LIDEA. Situată deja în top 10 companii producătoare de semințe în lume, ambiția Lidea este să devină unul dintre liderii de pe piața de semințe din Europa.

Într-un mediu extrem de competitiv, strategia de brand Lidea este concepută pentru a satisface nevoile și așteptările tuturor clienților: fermieri și distribuitori.

Potrivit reprezentanților companiei,  Lidea oferă o gamă completă de hibrizi și servicii precum și soluții multi-specie personalizate și durabile pentru a îmbunătăți performanța în fermă, pe tot parcursul anului. Brandul Lidea susține performanța economică a fermierilor și a partenerilor săi și este pregătit să facă față provocărilor actuale și viitoare ale sectorului agricol.

”Unul dintre obiectivele Lidea este să devenim furnizorul preferat al fermierilor și distribuitorilor și să oferim semințe de calitate garantând trasabilitatea deplină. Sub brandul Lidea comercializăm varietăți pentru următoarele specii: porumb, floarea-soarelui, cereale păioase, soia, sorg, rapiță, furaje, covoare vegetale și leguminoase”, a declarat Diana Tănase, Marketing & Crop Manager, Lidea.

”România este o piață strategică pentru multiplicarea și procesarea de semințe, precum și un centru logistic important, care deservește piețele din Europa de est și sud-est. Colaborăm cu o rețea de fermieri locali pentru a multiplica hibrizi aclimatizați condițiilor pedoclimatice din Romania și pentru a oferi produse perfect adaptate nevoilor clienților noștri, la standarde Lidea”, a adăugat Diana Tănase.

”Obiectivul nostru general este să creștem planul de afaceri a Lidea atât în țări le din estul Europei, precum Rusia și Ucraina dar și în țările din vest precum Franța și bineînțeles în România. Cee ace doresc să menționez este că România este o țară strategică atît pentru producerea de sămânță fiind totodată un centru pentru deservirea tuturor țărilor din Europa de sud-est,” a declarat Gilles Tambourre, Business Leader.

Potrivit liderilor Lidea, consolidarea portofoliului de produse multi-specie permite echipei comerciale Lidea, formată din 45 de specialiști în vânzări și agronomie, să susțină performanțele economice și tehnice ale hibrizilor în fața clienților (fermieri și distribuitori) și să răspundă provocărilor agriculturii de mâine.

lidea

(I.B)


Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Articole recente - Lumea Satului

Articole înrudite